Proč jsem vytvořila online kurz ZÁKLADNÍ ANGLICKÉ ČASY?
Protože jazyky učím už více než 21 let. Učení miluji a vím, že jazyky se nenaučí ten, kdo má talent, ale ten kdo si pravidelně opakuje, má správnou motivaci a metodu.
Chtěla jsem, aby se mí studenti naučili správně tvořit základní anglické časy, aby v nich přestali tápat. Proto jsem vytvořila komplet, který obsahuje.
Krátká videa, která jednoduše a systematicky vysvětluji tvorbu daného času. Kladná věta, záporná, otázka, krátká odpověď. Použití času a jeho porovnání s dalším časem.
Jazykové drilovací kartičky pro každý daný čas, které Vám pomohou při tréninku, procvičování a pravidelné opakování.
a další bonusy
Základní anglické časy vždy učím stejným způsobem
To vše podrobně vysvětlují krátká, jednoduchá videa.
Videa časy vysvětlují, jsou dobrá pro pochopení daného času. Pokud vám učitel vysvětluje něco látku ve škole, musíte si vše zapamatovat, zapsat. Videa v online kurzu mají tu výhodu
Videa jsou super, naučí a vysvětli vám tvorbu daného času, ale sama o sobě nestačí k tomu, abyste se daný čas dobře naučili automaticky používat, abyste si jeho tvorbu zažili a zautomatizovali. Proto potřebujete OPAKOVAT.
A opakování zajistí Jazykové drilovací kartičky a obsáhlé cvičebnice, které jsou také součástí kurzu.
Jazykové drilovací kartičky se mi velmi osvědčily pro pravidelné opakování, ať už během hodin nebo samostudia.
Jazykové kartičky používám už dlouhá léta. Jedná se o jednoduchý, efektivní, ale časově nenáročný způsob, jak si pravidelně opakovat slovíčka i gramatiku. Kartičky používám při hodinách. Používají je i mí studenti doma. Jsou ověřené mnohaletou praxí.
Vše, co je součástí kompletu používám se svými studenty a osvědčilo se mi.
Jazykové kartičky se mi velmi osvědčují, hlavně u úplných začátečníků. Tito studenti se ztrácí a neorientují v anglických učebnicích a začátky jsou opravdu těžké. Kartičky jim dají možnost naučit se základy anglických časů, porovnat český a anglický jazyk, pravidelná cvičení a opakování stále stejného, super domácí propracovanou přípravu. Kartičky jsou skvělý start pro další studium jazyků.
Kartičky se mi osvědčily i u tzv. věčných začátečníků. Jsou to studenti, kteří něco umí, ale začínají už po několikáté. Pokud si smíchají dohromady všechny časy, které se už učili, nebo použijí Angličtinu 5 minut denně, mají skvělý doplněk k výuce a pravidelnému opakování.
Kartičky se mi velmi, velmi osvědčily u dětí, které se začínají učit angličtinu na základní škole. Zhruba od 4. třídy. Tedy u dětí, které už trochu chápou českou gramatiku, ale v učebnicích, které používají ve škole se ztrácí nebo jim jen chybí další cvičení k procvičování. Ve školách se často nepoužívají překlady.
Kartičky se osvědčují nejen mně, ale i maminkám.
Dobrý den paní Šandová. Moc Vám děkuji za učební materiály. Jsem nadšená kolik toho všeho je a jakou jste si s tím musela dát práci. Narazila jsem na Vás na Facebooku úplnou náhodou, když jsem omylem zadala špatný název skupiny, na kterou jsem se chtěla podívat. Vykoukly na mě Vaše drilovací kartičky. Mám syna v šesté třídě, který má ve škole problémy s češtinou a angličtinou. Má dysortografii a tyto 2 předměty jsou pro něho obzvlášť obtížné. Ale tento typ učení se mi u něho osvědčil. Máme doma spoustu kartiček na češtinu (a letos jsem dělala komplet malou násobilku pro dceru ve třetí třídě), ale na AJ si netroufnu. Jsem, jak se říká, věčný začátečník. Zkusila jsem prvně Vaší nabídku zdarma na přítomný čas prostý, kartičky pro syna připravila. Když je uviděl a několik si jich zkusil, tak jeho další věta byla: a kde je průběhový? 🙂Bylo rozhodnuto. Postupně budeme využívat další a další kartičky a cvičení. A za pár let určitě použije i dcera. Koneckonců, i já si osvěžím pamět. Přeji hezké dny a spokojené studenty. s pozdravem, Monika Berková
Jazykové kartičky můžete používat i jako učitel na základní škole, jako např. paní Březinová, která mi napsala:
Dobrý den p.Šandová, V první řadě za mně a kolegyni máte 1*. dalo nám chvilku než jsme přišly na to, jak kartičky vytisknout a zalaminovat, aby byly oboustranné. Když jsme si je totiž přeložily, tak laminatovačka mi je po stranách nespojila. Nakonec jsme na to přece jenom přišly a oboustranným tiskem se nám to povedlo a tím pádem jsme měly dvě sady jedním tiskem. (občas nám sice okraje nesedí 100%,ale i s lehkou odchylkou to šlo) Po víkendovém stříhání jsme je poslaly mezi děti. A reakce jsou víc než potěšující. V 7. třídě a v 8. třídě jsme opakovaly jak přítomný tak minulý čas, děti velmi rychle pochopily princip používání a velmi oceňovaly to, že viděly správnou odpověď. U nepravidelných sloves využíváme kartičky i k popisu slovíček. (v 9.třídě). Kartičky jsou vždy po ruce, takže je využíváme jak na tzv. warm up aktivitu, tak na procvičování jednotlivých jevů. Ještě jedno děkujeme za skvělou pomůcku a přejeme hodně sil, motivace a inspirace k tvorbě dalších. S pozdravem, Jana Březinová ZŠ 1.máje, Hranice
Zkrátka a dobře jazykové kartičky jsou fajn a skvělý pomocník a doplněk pro všechny, kteří si chtějí naučit základy angličtiny a mít nástroj k pravidelnému opakování.
Jejich princip si můžete zdarma vyzkoušet na přítomném čase prostém v tomto eBooku. Stáhněte si ho, nechte se inspirovat a vyrobte si podobné kartičky pro další časy.
Kartičky pro daný čas obsahují dvě sady
Časy, které v této sadě procvičíte a naučíte jsou:
1) Časování slovesa BE – přítomný čas prostý
2) Časování slovesa Be – minulý čas prostý
3) Přítomný čas prostý
4) Přítomný čas průběhový
5) Blízká budoucnost – Be going to
6) Budoucí čas – will
7) Minulý čas prostý – pravidelná i nepravidelná slovesa
Ještě se vrátím k tématu, proč si myslím, že jsou jazykové kartičky dobré.
Učím spousty studentů a mnohdy se opakují podobné problémy
Učebnice jsou většinou anglické a studenti nechápou, co se po nich chce. Pouze odhadují a např. děti se naučí skvěle vyplňovat cvičení. Velmi často neví a nerozumí, proč je to tak a tak. Když děti nemají rodiče, kteří anglicky umí a pomohou jim nebo soukromého učitele, který jim poradí, mohou se velmi snadno ztratit, uteče jim základ, ale ve škole se jede dál. Setkávám se s žáky základních škol, kteří jsou např. v 8 ročníku, mají čtvrtý nebo pátý díl, učí se předpřítomný čas, ale chybí jim úplné základy. I když mají ve škole dobré známky, neumí se anglicky správně zeptat v přítomném čase prostém.
Většina učebnic, pro dospělé i děti, je globální. Ze stejné učebnice se učí studenti v Německu, Španělsku i Čechách. Jako dodatek se připojí česko-anglický slovníček a český překlad gramatiky.
Téměř nic není v českém jazyce a čeština s angličtinou se neporovnávají. Nové učebnice neobsahují české překlady. Ale já si myslím, že to, jak jsem dobře naučila danou gramatiku nebo slovíčko se nejlépe pozná v překladu z českého jazyka do cizího. Proto velmi často používám tzv. metodu písemně na zpětný překlad. Více o ni píší na svém blogu v tomto článku. Je to metoda, která mi umožní časté opakované použití.
Mí studenti dostanou kartičky domů a mají vše připraveno. Doma si mohou
Celý online jazykový kurz ZÁKLADNÍ ANGLICKÉ ČASY je komplexní, protože obsahuje
drilovací kartičky, s jejichž pomocí daný čas mnohokrát natrénujete, použijete, procvičíte. Zkrátka zautomatizujete jeho tvorbu
Kartičky vás daný čas naučí používat automaticky bez přemýšlení
Chcete více informací o kurzu? Klikněte na tlačítko níže